Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:44:58+01:00
Lubie tomka za to że w każdej sytuacji umiał sobie poradzić mimo to iz maiał ciężkie życie . był wesoły i przyjacielski choć w jego zachowaniu widać prostote bjest on naprawde chłopcem godnym podziwy
2 4 2
2010-03-04T19:46:50+01:00
Wybraliśmy tą książkę ponieważ bardzo podobały nam się fragmenty ,które czytaliśmy w podręczniku szkolnym. Czytając lekturę przekonaliśmy się , że jest ona znakomitą powieścią dla chłopców . My też nie zawsze jesteśmy grzeczni , lubimy gdy przytrafiają nam się różne przygody.
2 2 2