Odpowiedzi

2010-03-04T19:50:32+01:00
A) = 56,056
b) = - 0,56056
c) = - 39,2
d) = - 5,6056
e) = 56,056
f) = - 143
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:52:10+01:00
4. Korzystając z równości 392 x 143 = 56 056, oblicz :

*analogicznie przecinek przesuwamy o tyle miejsc w lewo ile mamy miejsc po przecinku w obydwu liczbach, zatem:

a) (-3,92) x (-14,3) = 56,056
b) 0,392 x (-1,43) = -0,56056
c) (-5605,6) : 143 = -39,2
d) (-3,92) x 1,43 = -5,6056
e) (-0,143) x (-392) = 56,056
f) 5605,6 : (-39,2) = -143

Czy mógłbym prosić o status najlepszej odpowiedzi.Proszę