Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:54:07+01:00
(-1½) : (0,06) =(-3/2):(6/100)=(-3/2)*(100/6)=-25
(-2⅔) : 1,2 =(-8/3):(12/10)=(-8/3)*(10/12)=-20/3=-62/3
⅔ : (-6) =2/3*(-1/6)=(-1/9)
(-0,45) : 1 ⅘ =(-45/10):(9/5)=(-45/10)*(5/9)=(-5/2)=-2 1/2
(-2,75) : -2,2 =1,25
(-3,5) : (-1⅖) = (-35/10):(-7/5)=(-35/10)*(-5/7)=5/2=2 1/2
2010-03-04T19:54:07+01:00
(-1½) : (0,06) = - 25
(-2⅔) : 1,2 = - 2 1/9
⅔ : (-6) = - 1/9
(-0,45) : 1 ⅘ = 1 ⅕
(-2,75) : -2,2 = 1,25
(-3,5) : (-1⅖) = 1½