Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:52:36+01:00
1:2500 czyli 1 cm na mapie to 25 m w terenie
zatem 2 cm na mapie to 2*25 = 50 m w terenie
3 cm na mapie to 3*25 = 75 m w terenie
Pole rzeczywiste działaki
P=50*75 = 3750 m2 1a = 100 m2
czyli 3750 m2 = 37,5 a
2010-03-04T19:52:43+01:00
Działka na mapie w skali 1:2500 ma wymiary 2 cm x 3 cm. Ile arów ma powierzchnia tej działki.

1:2500
1cm-2500cm
1cm-25m ( b0 1m=100 cm)

czyli wymiary z planu 2 cm x 3 cm powiększamy

2*25m x 3*25m
50m x 75m

P=50*75
P=3750 m²
P=37,50 a ( b0 1a=100m²)
2 4 2