Odpowiedzi

2010-03-04T19:53:58+01:00
Rośliny nocą wydalają dwutlenek wegla a pobieraja tlen
7 3 7
2010-03-04T19:54:15+01:00
Rośliny nocą pzeprwadzają fotozynezę czyli odżywianie swych nożądów.




niestety tylko tyle pamiętam ale mam nadzieję że i tak Ci pomogłem
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:54:44+01:00
Rośliny nocą oddychają, czyli pobierają tlen.
W dzień produkują tlen poprzez fotosyntezę, a w nocy go piobierają.
6 4 6