Odpowiedzi

2010-03-04T21:29:34+01:00
1 Poczatek jest zawsze trudny
3 Klamstwo ma krotkie nogi
5niedaleko pada jablko od jabloni
7smiac sie to zdrowie
8stara milosc nie rdzewieje
12nie wszystko zloto co sie swieci
18czas to pieniadz
20szczescie w grze, pech w milosci
21 mowa jest srebrem , milczenie zlotem
24 milosc oslepia
25 kto a powie musi tez b powiedziec potrafic
26 przeciwienstwa sie przyciagaja
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:39:21+01:00
Poczatki sa zawsze trudne.
Wtloczone (do glowy) nie znaczy zapamietane.
Klamstwa maja krotkie nogi.
Okazja czyni zlodzieja.
Jablko spada niedaleko od jabloni.
Nie ma zasad bez wyjatkow.
Smiech to zdrowie.
Stara milosc nie rdzewieje.
Trening czyni mistrza.
Jedna jaskolka nie zwiastuje lata.
Apetyt wzrasta w czasie jedzenia.
Nie wszystko zloto co sie swieci.
Lepiej pozno niz wcale.
Nie chwal dnia przed wieczorem.(zachodem slonca.)
Zlosc szkodzi pieknosci.
Mylic sie ludzka rzecz.
Bez pracy nie ma kolaczy.(wynagrodzenia)
Czas to pieniadz.
Szczescie w grze pech w milosci.
Mowa jest srebrem a milczenie zlotem.
Co kraj to obyczaj.
Co z oczu to z glowy.
Milosc oslepia.
Kto mowi A mowi tez B.
Przeciwienstwa sie przyciagaja.
1 5 1