Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:57:31+01:00
Hej też miałam taką prace domową ;D
Bedę ci pisała już zmienione ok ;)
1.Tylko Bóg
2.Szanuj Boga
3.Pamiętaj o dniu świętym
4 Kochaj i sznuj rodziców
5.Kochaj życie
6.Pomyśl za nim coś zrobisz
7. Nie twoje nie ruszaj !
8.Nie kłam
9.Nie miej drugiej żony
10.Nie zazdrość

To jest dobrze ;D
Katechetka sprawdzała ;p
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T19:58:37+01:00
1. Ciesz się i chwal tego Boga w którego wierzysz
2. Nie wzywaj często swego Boga
3.święty dzień czcij i ciesz się nim wolnym od pracy
4. Dbaj o rodziców
5.Ceń bliźniego swego
6. Nie rań bliskiej ci osoby i swej duszy i ciała
7. Nie bierz sobie czegoś co jest cenne dla kogoś
8. Nie mow źle o bliźnim
9. Nie zabieraj bliźniemu kogoś bardzo waźnego
10. Nie pozwól na to abyś cokolwiek pożądał od bliźniego