Odpowiedzi

2010-03-04T19:57:17+01:00
Kino jest nie tylko fotelem i ekranem jest to również niejsce spotkań zprzyjaciółmi. Po za tym w kinie dzięki filmom możemy nabyć nowego i świerzego spojrzenia naśwwiat .
53 3 53
2010-03-04T19:57:31+01:00
Kino może być czymś więcej niż tylko fotelem i ekranem gdyż możemy się w nim przenieść do innego świata. To stwierdzenie mówi o tym że jeśli potrafimy to możemy znależć się w innym miejscu. Trzeba umieć wczuwać się w daną sytuację. W kinie przydatna jest wyobrażnia.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:58:57+01:00
Gdy zasiądziemy w kinie na wygodnych fotelach, a przed nami, na ogromnym ekranie rozpocznie się emisja filmu możemy przenieść się w inne światy. Często filmy pozwalają nam poznać, prawie dotknąć miejsc, w których nie było dane nam być, rzeczy, których w normalnym życiu nigdy byśmy nie poznali. W sali kinowej często śmiejemy się, boimy, zaciskamy pięści z emocji, a nawet płaczemy. Pokazuje to jak bardzo poruszają nas niektóre obrazy. W starożytnej Grecji, celem sztuki było katharsis, oczyszczenie. Często i teraz, w XXI w. w sali kinowej doświadczamy takiego stanu.
67 2 67