Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T19:59:28+01:00
ZAPROSZENIE.

Serdecznie zapraszam Kasię Nowakowską, na obchody święta czekolady, które odbędą się 10.03.2010r, o godzinie 10:00, w hali na ul. Grochowskiej 22.
Z niecierpliwością na panią oczekujemy. Zapraszamy!

(i podpis)

liczę na naj ;)
4 3 4
2010-03-04T19:59:33+01:00
Zaproszenie


Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w obchodach ŚWIĘTA CZEKOLADY! Już 22.03.2010r. w klubie "czekolada"!Startujemy już o 18! Przewidywane atrakcje to:degustacja czekolady oraz konkursy związane właśnie z tym przysmakiem!:)



Zapraszamy!:)
19 4 19
2010-03-04T20:00:18+01:00
ZAPROSZENIA
Serdecznie zapraszam SZ. P. Annę Nowak na obchody Święta Czekolady, które odbędą się 25 marca 2010 roku w Szkole podstawowej w Warszawie o godzinie 15.30.
Katarzyna Kowalska
16 4 16