Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:08:16+01:00
Według mnie szkoła powinna być natychmiast wyremontowana. Pomalowanie ścian i zatrudnienie robotników robotników jest bardzo ważne.Robotnicy naprawiają też instalacje kanalizacyjne i elektryczne. Panie sprzataczki sprzątają po robotnikach i szkoła nareszcie jest przebudowana.


Wiem że takie troche kiepskie ale nic innego nie przychodzilo mi do glowy
2010-03-04T20:11:43+01:00
Aby odnowić szkołę trzeba było ją sprzątnąć. Następnie ją naprawiono i odnowiono. Potem ją pomalowano. Wreszcie ją wyremontowano i przebudowano.Jestem bardzo ucieszona z przebudowy szkoły.



Proszę
HEH ☺