Odpowiedzi

2010-03-04T20:02:34+01:00
*ludzie nie mający nadzieji nie mają tak jaby sensu zycia
*ludziom bez nadzieji. wiary w coś jest trudno zyc przykałda literacki "Opowiesc wigilijna" . Scrooge nie werzył w zadne ideały nie spotykala go nadzija co do swiąt, co zbliżyło go do śmierci.
*ludzie z nadzieją umieja przetrwac trudne okkresy np Ania z zielonego Wzgórza caly czas miala nadzieje ze bedzie miala dobrych opiekunow ktorzy nie beda jej kazac pracować dzieki temu przetrwala czesc swego dziecinstwa
*nadzieja wiąrze się przecież z Biblią gdzie ludzie mieli nadzieje na zbawienie
*nadzieja nadaje barw naszemu swiatu nadzeja na lepsze zycie, ogolnie nadzija pozwala na wychylenie się poza horyzonty i wiarę w samego siebie
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:03:42+01:00
-Film i ksiązka " bez mojej zgody '' - chora dziewczynka, mimo kilkunastu lat choroby ciągle miała nadzieję na dobre życie
- nadzieje na dostanie sie do dobrej szkoly. niektorzy mają tylko nadzieje, a powinni sie uczyc, zeby zamiast tej nadziei, miec pewnosc ze sie dostana. grzechem jest to ze zamiast robic wszystko, aby się dostac, to rozmyslamy nad tym, co powinnismy robic ;)
- glupio jest nie miec nadziei, na to, ze mozemy byc z osoba ktora kochamy. trzeba probowac, bo mozemy przegapic szanse na milosc
- ksiązka ' harry potter' - harry tez mial nadzieje na lepsze zycie i udalo mu sie, w wieku ( 11? lat) przeniosl sie w zupelnie inny swiat, swiat magii
- cytat -'' Marzenie o czymś nieprawdopodobnym ma swoją nazwę. Nazywamy je nadzieją. ''-

mam nadzieje, ze starczy :) jak nie, to pisz na pw ;)
4 4 4