Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:58:48+01:00



17:2:1
17+2+1=20
160:20=8

8*17=136kg - miedzi
8*2=16kg - cynku
8*1=8kg - ołowiu
2010-03-04T19:59:14+01:00
160/(17+2+1)=160/20=8
17*8=136 kg miedzi
2*8=16 kg cynku
1*8=8 kg ołowiu
2010-03-04T20:02:15+01:00
17 + 2 +1 = 20
160 kg : 20 = 8 kg
17* 8 kg = 136 kg
2* 8 kg = 16 kg
1* 8 kg = 8 kg
Odp.Trzeba wziąć 136 kg miedzi, 16 kg cynku i 8 kg ołowiu.