Odpowiedzi

2010-03-04T20:03:46+01:00
Tak warto .
Chciałabym aby w szkole był monitoring ponieważ rozwiązałoby się wiele bójek .
Nie było by również wandalizmu typu niszczenia sprzętu szkolnego.
Taśma z monitoringu była by dowodem na jakieś zło zrobione przez ucznia .
Moim zdaniem monitoring w szkole to bardzo dobry pomysł ;)
2010-03-04T20:06:41+01:00
Uważm że w szkole powinnien być monitoring poniważ gdy któremuś dziecku coś się stanie lub coś zginie np drogocenny przedmiot lub przedmiot o sentymentalnym znaczeniu możemy szybko stwierdzić kto ten czyn popełnił.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T20:08:29+01:00
Kochani, uważam że w naszej oraz każdej innej szkole powinnien być zamontowany moritoring.
Jest to bardzo przydatna rzecz. I dla dzieci i dla na nauczycieli.
A oto argumenty:
-Założmy, że w łazience szkolnej jakieś dziecko zostaje bite przez straszych kolegów, w tedy nauczyciele szybko mogą zareagować na takie ataki.
-Nauczyciele oraz dyrekcja mogą kontrolować czy ucznie , używają łazienki tylko do celów załatwienia potrzeb.
-Ochraniarze nie muszą bez przerwy sprawdzać łazienek i zakamarków korytarzy.
Mam nadzieje, że przekonałam was do mojego planu. Dziękuje.