Odpowiedzi

2010-03-04T20:04:21+01:00
Żółtaczka-Jaundice
czerwonka-Dysentery
białaczka-Leukemia
grypa-flu

inne jakoś mi nie przychodzą do glowy




3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:05:08+01:00
Anemia-anaemia
astma-asthma
angina-bad cold
ból brzucha-bellyache
ból głowy-headache
białaczka-leukaemia
wysypka-rash
rak-cancer
ospa-pox
katar-to cough
grypa-flu
5 3 5
2010-03-04T20:05:20+01:00
Flu - grypa
runny nose - katar
cold - przeziębienie
cancer - rak
allergy - alergia
asthma - astma
fever - gorączka
hiccups - czkawka
pneumonia - zapalenie płuc
sore throat - ból gardła
travel-sick - choroba lokomocyjna
food poisoning - zatrucie pokarmowe
heart attack - zawał serca

4 4 4