Odpowiedzi

2009-10-21T13:14:12+02:00
CaO + H₂O ----> Ca(OH)₂
CaO + 2HCl----> CaCl₂ + H₂O
CaO + N₂O₅ ----> Ca(NO₃)₂
CaO + 2HNO₃ ----> Ca(NO₃)₂ + H₂O

Pozdrawiam

1 5 1
2009-10-21T13:18:24+02:00
1. CaO + H₂O --> Ca(OH)₂
2. CaO + H₂ --> Ca + H₂O (utlenianie)
3. 3CaO + 2H₃PO₄ --> Ca₃(PO₄)₂ + 3H₂O
4. CaO + N₂O₅ --> Ca(NO₃)₂
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T13:49:17+02:00
CaO + CO2 -> CaCO3
CaO + H2O -> Ca(OH)2
CaO + H2SO4 -> CaSO4 + H2O
CaO + 2HCl -> CaCl2 + H2O