Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:07:17+01:00
W zdaniu "Pełno nas, a jakoby nikogo nie było" występuje paradoks. Jest wiele osób, a nikogo nie ma. Podmiot liryczny stosuje tutaj metaforę, która ma ukazać jego tęsknotę za zmarłą córką. Chociaż wokół niego jest wielu ludzi, to bez swojej ukochanej Urszulki czuje się samotny.
33 4 33
2010-03-04T20:07:24+01:00
To znaczy gdy jego córka zmarła w całym domu było jej pełno i była ona poprostu wszedzie .wszedzie było ją słychac i widac.a po jej smierci wszystko ucichło i było wszedzie smutno i pusto
20 3 20