Odpowiedzi

2010-03-04T20:13:26+01:00
Morał wynika z tego taki,że swoim uporem i ciężką nauką można osiągnąć wszystko.Andrzej mimo trudnego dzieciństwa był wytrwały i sam potrafił o siebie zadbać.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:13:45+01:00

Moim zdaniem morał jaki wyplywa z historii Andrzeja Radka jest następujący:iż była to miłość do ojczyzny która byłą silniejsza niż wszystko,nieważne co by się stało ale ojczystych korzeni nic i nikt nie jest w stanie zatrzeć,oraz trzeba dążyć do celu pomimo przeciwności,dopiero po śmierci doceniamy ważne osoby.krótko mówiąc patriotyzm można w kimś stłumić ale miłości do ojczyznyw zaden sposób nie da sie zabic bo wszystko to jest w sercu
5 3 5