W dwóch doniczkach A i B uczniowie posadzili po jednej sadzonce fasoli.
Doniczkę A ustawiono blisko światła, na parapecie okiennym, doniczkę B
w miejscu oddalonym od okna. Po pewnym czasie pęd rośliny z doniczki B
zaczął zwracać się w kierunku światła. Pęd rośliny A rosnącej na parapecie
pozostał bez zmian. Napisz, na jakie pytanie chcieli odpowiedzieć uczniowie,
przeprowadzajàc takie doświadczenie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:10:33+01:00
1.Dlaczego roślina b zwrócila się do światła??
2.dlaczego pęd a pozostał bez zmian??
6 2 6
2010-03-04T20:19:57+01:00
Uczniowie chcieli sprawdzić czy pęd rośliny potrzebuje światła do tego by mógł rosnąć.
9 4 9