Odpowiedzi

2009-10-21T13:18:53+02:00
Afrodyta była żoną Hefajstosa. Lecz nie była mu wierna i z Aresem miała 5 dzieci. [Dejmos, Fobos, Harmonia, Eros i Anteros]. Amor również był synem Afrodyty. ;) Natomiast Hermes był jej bratem. A Ares miał tylko romans z Afrodytą. ;] . Lecz o Marsie nic nie mogłam znaleźc. :(
5 2 5
2009-10-21T13:23:04+02:00
Afrodyta była żoną Hefajstosa.
Hermes był bratem Afrodyty.
Z Aresem miała piątkę dzieci.
Amor był synem Afrodyty.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T13:32:07+02:00
A) Afrodyta była żoną Hefajstosa. Ale nie było to szczęśliwe małżeństwo. Bogini piękności nie mogła się pogodzić z trybem życia swego męża. Ona lubiła świat rozrywek , on tylko swoją kuźnię.

B) Ares był kochankiem Afrodyty. Owocem ich romansu byli Dejmos, Fobos, Harmonia, Anteros oraz EROS (czyli AMOR ).

C) AMOR ( EROS ) był synem Afrodyty ,z romansu ,z Aresem (Marsem).

D)Hermes był bratem Afrodyty. Miał z nią dziecko o imieniu Hermafrodyt.


Mam nadzieję ,że pomogłam :):*

Pozdrawiam Serdecznie ;-)