Odpowiedzi

2010-03-04T20:12:59+01:00
1. jedz zdrowążywność
2. ćwicz
3. nie siedź ciągle przed telewizorwm i komputerem
4. nie opychaj sie złodyczami
5. chodź wcześnie spać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:13:18+01:00
1. dobrze się odżywiaj
2. spędzaj duzo czasy na swiezym powietrzu
3. uprawiaj sporty
4.śpij co najmniej 9 h
5. ubieraj sie stosownie do pory roku
6. nie spędzaj zbyt duzo czsy przed tv i komputerem
7. co jakiś czas rób badania kontrolne