Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:22:16+01:00
Zad.1
a)5a²-15b+20c=5(a²-3b+4c)
b)30x+18y-6=6(5x+3y-1)
c)36a+12b-6=6(6a+2c-1)
Zad.2
2x+3x²y-12xy-5x-12x²y+24xy=-3x-9x²y+12xy
np.
x=2
y=4
-6-72+96=18
18:3=6
Odp.Jest podzielna przez 3.
Proszę bardzo !! ;))
2010-03-04T20:43:42+01:00
Jak "razy" napisze ci znak ";"
zad 1 .
a)
5 ; a ; a - 5 ; 3 ; b + 5 ; 4 ; c = 5 ; (a² - 3b + 20c)
b)
6 ; 5 ; x + 6 ; 3 ; y - 6 = 6 ; (5x + 3y)
c)
6 ; 6 ; a + 6 ; 2 ; b - 6 = 6 ; (6a + 2b)

zad 2 .
to jeszcze zależy jaką liczbe podstawisz.
załóżmy x=3 y=7

a jako 'potęgę' oznacze *
2x+3x-y+12xy=-5x-12x*x*y+24xy
17x*y-y=-17x+24x*x*y*y
17x*y-y=7x[2)+y[2)
17x-7x*x=y[2):y-y
10x*x=1-y
10x[2)=1-y
10*3[2)=1-7
10*9=-6
90=-6|:3
30=-2

tylko nie wiem czy to 2 zad jest dobrze, nic nie obiecuje ..