Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T13:28:01+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P - filmy polskie
z - filmy zagraniczne

p = 60% z
p+z= 100%z + 60%z
p+z=160%z (czyli łączna ilość filmów)

Teraz obliczamy ile procent łącznej ilości filmów stanowią filmy polskie:
60/160 x 100%= 37,5%
:)
113 4 113
2009-10-21T13:42:08+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X-filmy zagraniczne 60%x-polskie czyli polskie filmy =0,6x x+0,6x=1,6x-wszystkie filmy i to jest 100% a 0,6x to x% czyli x=0,6x×100:1,6x=37,5% tyle stanowią filmy polskie-pozdrawiam
47 3 47