Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:24:46+01:00
Europa- Wezuwiusz (Włochy)
Afryka- Kilimandżaro (Tanzania)
Ameryka Północna- Rainier (USA)
Ameryka Południowa - Orizaba (Meksyk)
Antarktyda- Erebus
Australia- Ruapehu
Azja -Elbrus (Rosja)

Myślę że pomogłam :)
2010-03-06T18:42:04+01:00
Azja -Elbrus (Rosja)
Europa- Wezuwiusz (Włochy)
Australia- Ruapehu
Afryka- Kilimandżaro (Tanzania)
Ameryka Północna- Rainier (USA)
Ameryka Południowa - Orizaba (Meksyk)
Antarktyda- Erebus