Z góry ostrzegam-zgłaszam spam za smieszne odp. itp.

Nie radzisz sobie ze stresem.Przeczytałaś ofertę poradni,która odpowiada twoim potrzebom.Napisz do własciciela-Pana Brauna list z prośbą o:
-podanie terminu kiedy organizowane sa spotkania
-przesłanie ulotki z dokładnymi informacjami
-wskazanie mozliwosci dojazdu (zapytanie czym mozna dojechac)
-podanie kosztow terapii(zapytanie o cene terapii)
-napisz : nie radzę sobie ze stresem i bardzo przeszkadza mi to w zyciu codziennym,chce to przezwyciezyc,prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:05:32+01:00
Guten Morgen Herr Baum, Warszawa der 05 marz 2010
Ich lese Ihnen, und ich biete sehr interessiert daran. Ich schreibe Ihnen diesen Brief, weil ich rate euch nicht von den Stress und die sehr beunruhigt mich, daß im Alltag überwinden will, please help.
Deshalb bitte ich, daß du mich gesandt hast ein Faltblatt mit Informationen zu Ihren Klassen. Bitte geben Sie mir auch einen Termin der ersten Sitzung und was ist das kostet und wie Sie an Ihre Warschau erhalten.
Ich grüße herzlich
imię i nazwisko
po polsku
Dzień dobry panie Baum,
Przeczytałem pańską ofertę i jestem nią bardzo zainteresowany. Piszę do pana ten list ponieważ ja sobie nie radzę z stresem i bardzo przeszkadza mi to w zyciu codziennym,chce to przezwyciezyc,prosze o pomoc.
Dlatego proszę aby pan presłał mi ulotkę z informacjami na temat panńskich zajęć. Proszę też o podanie mi termnu pierwszego spotkania i jaka jest cena spotkań oraz jak można dojechać do pana z Warszawy.
Serdecznie pozdrawiam
2010-03-05T20:56:14+01:00
Der gute Wille zu begrüßen Sie herzlich, Ihr Führer auf die Therapie hat mich sehr interessiert und fasziniert, so möchte ich die Dekrete zu gehen. Und so, wenn ein solches Treffen stattfinden wird? Und wie viel kosten wird? obwohl der Preis ist hier nicht gespielt roli.Czy können Sie mich senden Sie eine Broschüre mit den richtigen Informationen?
Und natürlich, wie man dort? Ich kann nicht mit Stress fertig zu werden, und ich bin es sich störend auf das tägliche Leben und ich möchte irgendwie Licze überwinden helfen. Mit freundlichen Grüßen und bitte so bald wie möglich odowiedź Feedback
1 4 1