Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:20:35+01:00
A) 6x=3
x=3/6
x=1/3
b) -3x=7
x=-7/3
x=-2 1/3
c) 2x=1/5
x=1/5:2
x=1/5*1/2
x=1/10
d)1,2x=4,8
x=4
e) 1/3x=3
x=3 : (1/3)
x=3*3
x=9
f) -3/5x=-5
x=-5:(-3/5)
x=-5*(-5/3)
x=25/3
x=8 1/3
g) 3/4x=-4/9
x=4/9:(3/4)
x=4/9*(4/3)
x=16/27

h) 0,1x=-7
x=-70
2010-03-04T20:22:37+01:00
A) 6x=3
x=3/6 (ułamek)

b) -3x=7
x= - 7/3 (ulamek)

c)2x=1/5 / *5
10x=1
x=0,1

d)1,2x=4,8 / *10
12x= 48
x=4

e)1/3x=3 / *3
x=9

f)-3/5x=-5 /*5
-3x=-25 /(-3)
x= 25/3 Ułamek

g)3/4x=-4/9 /*4
3x= -16/9 /*9
27x=-16 /27
x=-16/27

h)0,1x=-7 /0,1
x=-70

Prosze o naj:)