Odpowiedzi

2010-03-04T20:17:38+01:00
Biznesplan jest to spis ,rozkład, umowne postanowienie rządów w sprawach showbiznesu.

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;]
POZDRO ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:17:57+01:00
Biznesplan hmm...
ja to tak rozumie, że to jest jakiś pomysł, zawarty, np w jakiejś teczce, na jakiś swój plan, np. zbudowanie swojej firmy, czyli jeszcze raz
pomysł na dalsze plany zyciowe w kierunku swojej pracy, jakiś spis, umowa


licze na maxa
pozdrawiam gorącooo!!!
trzymaj się
PS: mam nadzieje ze pomoglam;)
2010-03-04T20:22:04+01:00
Biznes plan pomaga ci wybrac wlaciwa inwestycje sprod kliku
przedstrawia tez obecny stan np firmy