Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:26:24+01:00
V = (a*h:2) * H

DANE:
V=500ml³= 500cm³
a=6cm
h=5cm

SZUKANE:
H=?

PODSTAWIAMY:
500 = (6 * 5 : 2 ) * H
30 : 2 * H = 500
15 * H = 500
H = 500:15
H = 33,(3) cm
2010-03-04T20:45:03+01:00
A = 6
V = 500 ml3 = 500 cm3
H = ?
V = Pp * H

Pp = a (kwadrat, pierwiastków z 2) / 4
Pp = 6 * 36(pierwiastków z 2) /4
Pp = 3 * 18(pierwiastków z 2)
Pp = 54 (pierwiastki z 2)

V = Pp * H
500 cm3 = 54(pierwiastki z 2) * H
H = 500 cm / 54(pierwiastki z 2)

H = 250 (pierwiastków z 2) / 54