Odpowiedzi

2009-10-21T13:55:34+02:00
Wichura, huragan i tajfuno zjawiska, które budzą grozę i fascynują zarazem !

Huragany powstają nad akwenami, w których temperatura wody przekracza 26 stopni.

Tajfun sieje zniszczenie i śmierć !



2009-10-21T13:56:58+02:00
Wczoraj wieczorem była straszna wichura.

W Ameryce huragan zniszczył wiele domów.

Tajfun to bardzo silny wiatr tropikalny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T14:11:41+02:00
Wczoraj wieczorem była straszna wichura nad Warszawą.

W Ameryce huragan zniszczył wiele domów i miast.

Tajfun to bardzo silny i wiatr osiagał nawet 300km/h.
2 4 2