Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T20:26:57+01:00
1.
10 : 2 = 5
6 : 2 = 3
a² = (½d₁)² + (½d₂)²
a² = (½*10)² + (½*6)²
a² = 5² + 3²
a² = 25 + 9
a² = 34
a = √34

2.
a²+(3√2)²=7²
a²+18=49
a²=31
a=√31
P=ab=√31*3√2=3√62²
może pomogłem i licze na naj!!!!!!!!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:32:28+01:00
1.
10 / 2 = 5
6 / 2 = 3
x - dlugosc boku
x do kwadratu = 5 do kwadratu = 3 do kwadratu
x do kwadratu =25 + 9
x do kw. = 34
x =pierwiastek z 34
2.
x - dł. drugiego boku
x do kw. + 3 pierwiastki z 2 do kw. = 7 do kw.
x do kw. = 49 -18
x do kw. = 31
x = pierwiastek z 31