Odpowiedzi

2009-10-21T14:01:26+02:00
Można napisac tak: ludzie nie wyrzucajcie chleba bo sami na tym świecie nie jesteście clebem trzeba sie dzielic a nie go wyrzucac.możesz oczywiście cos dodac abo coś w tym stylu
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T14:02:51+02:00
Swój list do Was chciałabym rozpocząć cytatem znanego pisarza Cypriana Kamila Norwida,"Do kraju tego,kruszyną chleb podnoszą z ziemi przez uszanowanie dla darów Nieba...
Tęskno mi Panie"
Chleb jest jednym z podstawowych pokarmów znanych na całym świecie.Jemy go kilka razy dziennie.A mimo powszechności chleba powinniśmy zachować dla niego szacunek,chyba nikt z nas nie potrafi wyobrazić sobie,co by się stało,gdybyśmy nie mieli go na co dzień.A niestety wiele dzieci na świecie pozbawione są chleba.Starajmy się,aby nie był marnowany i wyrzucany do śmieci.Z czerstwego chleba można zrobić grzanki i inne smakołyki.Gdy zostaje chleb idźcie z rodzicami nakarmić zwierzęta leśne lub kaczki.
Mam nadzieję,że po przeczytaniu mojego listu zwrócicie większą uwagę na to,co dzieję się z chlebem w Waszych domach.

Proszę mam nadzieję,że nie jest za długi i że się przyda Tobie powodzenia,pa.
5 4 5