Odpowiedzi

2010-03-04T20:27:42+01:00
A)1cm to 100cm na mapie
b) 1cm to 10000cm= 100m
c)1 cm to 100000cm=1km
1mm 10cm
1mm 10m
1mm 0,1km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:28:32+01:00
1cm:100cm na mapie

1cm:10000cm na mapie

1cm:100000cm na mapie

1cm:1m na mapie

1cm:100m na mapie

1cm:1000m na mapie

1mm:1000mm na mapie

1mm:100000mm na mapie

1mm:100000mm na mapie
3 4 3
2010-03-04T20:30:30+01:00
1:100
1cm na mapie:100cm w terenie
1:10000
1cm na mapie:10000cm w terenie
1:100000
1 cm na mapie: 100000cm w terenie

1:100,
1mm na mapie:0,1 m w terenie
1:10000,
1mm na mapie:10m w terenie
1:100000
1 mm na mapie :100m w terenie
1 4 1