Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:05:50+01:00
Nazywam się Skawiński, mam 70 lat. Przeżyłem wiele - od pracy na wielorybniku do wykopywania diamentów. Mimo mojego wieku jestem sprawny fizycznie. Zaznałem wszystkiego, oprócz spokoju. Brałem udział w wojnie karlistowskiej oraz należałem do legii francuskiej. Proszę więc o pracę latarnika, gdyż bardzo chciałbym odpocząć od mojej tułaczki.
6 2 6
2010-03-05T19:19:21+01:00
Józef Skawiński Warszawa 5.03.2010
23-523 Warszawa
ul. Duza 5/23

Zarząd Oświetlenia Morza
( tu piszesz do kogo)

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy na posade latarnika. Brałem udział w bitwach np w powstaniu listopadowym. Szukam pracy łatwej mam swój wiek i chcę odpocząć od wszystkiego od tego tułamia. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby

Z poważaniem
Józef Skawiński

7 3 7