Odpowiedzi

2010-03-04T20:27:59+01:00

Jest taka planeta, a na niej apelant,
esownik, który często wysnuwa wniosek:
moja karawela to barwna akwarela,
gdy twoja łajba już osiekłom, młokosie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T20:29:43+01:00
"MÓJ DOM"

Mamo, nasz dom jest taki duży.
Chroni nas przed wiatrem,
Ochrania nas od burzy.
I wiem , że żaden żywioł nam go nie zburzy.

Tato, codziennie o nas dbasz ,
Zapewniasz nam dostatek, ale masz i dla nas czas.
Tato, wiem , że to nie jest proste ,
Ale posadźmy koło domu drzewo , które wielkie urośnie.

Mój dom , ten jedyny , ukochany
Na zawsze w pamięci zapisany...
Mój dom i moje zabawy
Dla dorosłych to błachostka, a dla mnie ważne sprawy!

licze na naj ;*
2010-03-04T20:30:11+01:00
Pewnego dnia, bardzo pięknego... pewna pani poznała pana młodego, Ten pan był wysoki, wesoły, szczęśliwy, ale też i bardzo gadatliwy, spotykali się codzień wieczór i rano, razem nawet pili zimne kakao... Lecz ta przyjaźń długo nie trwało, ponieważ o ich romansie pana żona się dowiedziała... i była zadyma, były nawet rękoczyny... pan i pani powiedzieli sobie koniec... i jużwięcej sięnie zobaczyli !!