Odpowiedzi

2010-03-04T20:34:10+01:00
" dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. "

" Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz dobrze siebie osądzić, będziesz mądrzejszy. "

" Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś. "

" Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela. "

"- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym jest się wśród ludzi. "

"Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś. "

"Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją. "

" Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko... "
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:35:11+01:00
"Słodko jest nocą patrzeć na niebo, gdy kochasz różę, która znajduje się na jednej z gwiazd. Wówczas wszystkie gwiazdy są ukwiecone."

"Kraj łez jest taki tajemniczy!"

"Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko..."

"Przecież wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi. (Ale niewielu z nich pamięta o tym)."

"Mowa jest źródłem nieporozumień."

"Nigdy nie jest dobrze tam, gdzie się jest."

"..ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie... i nie znajdują w nich tego, czego szukają..."

"Trzeba troskliwie osłaniać lampy: powiew wiatru może je zgasić..."

"Poznaje się tylko to, co się oswaja."

"Pustynię upiększa ukryta gdzieś studnia."

"Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień."

"...wszystkie drogi prowadzą do ludzi."

"Ludzie tłoczą się w ekspresach, ale zapomnieli już, czego szukają."

"Powinienem był ją sądzić wedle czynów, a nie słów."

"Zarozumialcy słyszą tylko pochwały."

"Ludzie nie mają czasu nic poznać."

"Trzeba od każdego wymagać tego, co on może wykonać - podjął Król. - Autorytet polega przede wszystkim na rozsądku."

"...dla królów świat jest bardzo uproszczony. Wszyscy ludzie są poddanymi."

"Rozkaz to rozkaz."
2010-03-04T20:41:27+01:00
"Jesli ukochasz kwiat, który istnieje w jednym egzemplarzu pośród milionów gwiazd, to patrząc na niego czujesz sie szczęśliwy"

" Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

"ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie... i nie znajdują w nich tego, czego szukają"

"Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień"