Odpowiedzi

2010-03-04T20:30:18+01:00
Http://w-pustyni-i-w-puszczy.klp.pl/a-8559.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:32:38+01:00
Staś Tarkowski - Dzielny,mądry chłopiec.Urodził się, wychował i doszedł do 14 roku życia w Port – Saidzie.Wyznawał wiarę chrześcijańską.Był bardzo zdolny co przyznawali mu nawet jego nauczyciele. Sprawiał radość ojcu przynosząc wymarzone świadectwa. Uczył się chętnie i łatwo. Miał zdolność do nauki języków, poza polskim, angielskim i francuskim sam wyuczył się języków takich jak arabski.Często przechwalał się przed Nel.