Odpowiedzi

2010-03-04T20:36:03+01:00
Kościół ustanowił 5 przykazań kościelnych:

- aby wierni mieli wskazówki jak żyć właściwie
- aby wiedzieli czego powinni unikać
- aby wiedzieli jak żyć w zgodzie z Bogiem i własnym sumieniem
- aby wierni mogli zachować czystość duszy
- aby wiedzieli co to jest szacunek, zasady i jak je stosować w życiu
- aby pomóc ludziom zbliżyć się do Boga
- aby doceniali Boską miłość i łaskę
- aby wskazać jak ludzie mogą osiągnąć życie wieczne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:38:40+01:00
Uważam, że kościół ustanowił po to pięć przykazań kościelnych przede wszystkim żeby wszyscy ludzie stosowali się do tych nakazów. Myślę, że w każdym z tych pięciu przykazań jest zawarta pewna mądrość i dobroć, która pozwala ludziom być dobrymi. Jeżeli człowiek uważa się za chrześcijanina to jak najbardziej powinien przestrzegać tych nakazów. Wskazują one dobrą drogę którą powinien iść każdy z ludzi wierzących i troszczących się o swoją wiarę i kościół.
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T22:58:21+01:00
Po to by ludzie kierowali się drogą życiową według ich
Po to by wiedzieli co uważać za dobre za co złe
Po to by pomagać innym i pogłębiać wiarę z Bogiem