Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:35:51+01:00
Nie
polska byla slaba i zniszczona po 1 wojnie swiatowej,o ile dawnej byla jednym z najwiekszych mocarstw europy, tow 20-leciu miedzywojennym byla niczym.zostala zniszczona i spladrowana przez sasiadow,i pomimo zawarcia pokoju i zakonczenia wojny, caly czas czyla sie zagrozona. jak sie potem okazalo-slusznie, bo znow zostala zaatakowana podczas 2 wojny swiatowej
2010-03-04T20:37:03+01:00
Polskw w latach 20 XX wieku nie mogła czuć się bezpiecznie, bo obok niej rosły dwa silne mocarstwa - Rosja i Niemcy. W każdym z tych krajów powstawała nowa władza -komunizm i faszyzm.
2010-03-04T20:39:44+01:00
Polska nie mogła czuć się bezpiecznie, gdyż toczyła się wojna polsko-bolszewicka, a na Śląsku wybuchły powstania. Ponadto Gabriel Narutowicz (pierwszy prezydent RP zginął w zamachu i nastąpił przewrót majowy.