Odpowiedzi

2009-10-21T14:17:34+02:00
E=mgh energia potencjalna
E=80kg×10m/s²×1200m
E=960000J=960kJ
2009-10-21T14:22:02+02:00
Dane:
m= 80kg
g= 10m/s do kwadratu
h= 1200m
Szukane : Ep
Rozwiązanie:
Ep= m*g*h
Ep= 80*10*1200
Ep= 800*1200
Ep= 960 000 J (dżuli)
Odp. Energia potencjalna wynosi 960 000 J.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:56:10+02:00
M-80 kg
h-1200 m
g-10 m/s²
____________
Eo=?
Ep=mgh
Ep= 80×1200×10
Ep=960000 J