Odpowiedzi

2010-03-04T20:37:44+01:00
Dzielisz przez π (≈3,14) i pierwiastkujesz. najprościej będzie Ci na kalkulatorze.
w pierwszym r²≈795,77
r≈28,2

w drugim r²≈8,59
r≈2,93
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:44:02+01:00
A ) 2500 = π r ² | √
50 = r × √π | : √π
50 : √π = r
r = 50 : √π
Czyli r = 50 dzielone przez pierwiastek z PI czyli 28.2 ~~

b ) 27 = π r ² | √
27 = r × √π | : √π
27 : √π = r
r = 27 : √π
Czyli r = 27 dzielone przez pierwiastek z PI czyli 15.2~~

2 3 2