Odpowiedzi

2010-03-04T20:54:44+01:00
Narysuj jak walczyli ze sobą i napisz :
2 gangi placowe które się nie na widzą . Z chęcią by się pozabijali. Dla nich liczy się tylko zniszczenie wroga tak jakby miał zniknąć . Dla tych walecznych osób liczy się tylko wygrana. I nic im nie stanie na drodze nie robią tego dla przyjemności tylko dla honoru . Chcą pokazać że są silniejsi . Walczą do upadłego. Ufają tylko sobie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:58:46+01:00
My też ją przerabiamy i mieliśmy takie samo zadanie a więc tak
możesz narysować gdy bracia Pastorowie zanurzają małego Nemeczka
i możesz napisać
obrazek ten przedstawia małego Nemeczka który jest zanurzany w zimnej wodzie przez braci Pastorów. Jednak mały Nemeczek nie rozpłakał się i nie uciekł do domu tylko jeszcze przeciw wstawił się Feriemu Aczowi.
Mały Ernest zrobił wielki podziw na Feriemu. gdy mały chłopiec obrucił się i poszedł w stronę domu Acz kazał zasalutować
2 5 2