Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:37:25+01:00
Zmierzyć grubość książki.
Policzyć strony.
Grubośc podzielic przez strony.
Mamy średnią 1 kartki


Może być?
2010-03-04T20:38:42+01:00
Złoż kartkę z 20 razy i przetnij ją, wtedy zmierz sufmiarką i to co wyjdzie podziej przez tyle ile jest zlozonych kartek chyba xD
2010-03-04T20:47:42+01:00
Weź po prostu kartkę i taki specjalny przyrząd suwmiarka i już będziesz mieć ;p...
powinno to się mierzyć suwmiarką.