Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:41:35+01:00
Wzór na to wynosi P=a*b*c

czyli jak masz w 1 przykładzie 4m*7m*2m to po prostu to przez siebie wymnażasz i wychodzi 56 m³

następny przykład - 2cm*4,5cm*3,5 cm = 31,5 cm³
11dm*11dm*11dm = 1331 dm³
a w ostatnim przykładzie 25mm*4,7cm*0,2 dm musisz sprowadzic do wspólnej jednostki, czyli
25 mm = 25 mm
4,7 cm = 47 mm ( bo 1 cm to 10 mm)
0,2 dm = 2 cm = 20 mm

25mm*47mm*20mm = 1880 mm³
2010-03-04T20:43:09+01:00
4m * 7m * 2m = 56m3
2cm * 4,5cm * 3,5cm = 29,25cm3
11dm * 11dm * 11dm = 1331dm3

25mm = 2,5cm
0,2dm = 2cm
2,5cm * 4,7 * 2cm = 23,5cm3

dm3 - decymetry sześcienne
m3 - metry sześcienne
cm3 - centymetry sześcienne

Mam nadzieje że pomogłem :)