Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • BKM
  • Początkujący
2010-03-04T20:43:06+01:00
Pies najlepszym przyjacielem, człowieka-jest to stwierdzenie jak najbardziej prawdziwe i trafne. Często gdy ludzie czują się samotni i mają u boku swego czworonożnego przyjaciela od razu jest im lżej na duchu. Nawet spacer ze swoim pupilem jest bardzo relaksującym zajęciem oraz skłania nieraz do głębokich refleksji.
Często ludzie kupujący psy to starsze osoby szukające towarzystwa wieczorami czy też na popołudniowych spacerach.
Myślę że pies jest jak najbardziej bardzo dobrym przyjacielem człowieka.
2010-03-04T20:44:24+01:00
Pies przyjacielem człowieka , zawsze jest ku ciebie gdy go potrzebujesz jest gładki i milutki z chęcią go przytulisz . Tylko on jest jak wierny przyjaciel . On mnie wysłucha i cieszy się choć cię nie rozumi to kocha cię tak jak i ty jego :) To jest twoj prawdziwy przyjaciel.