Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:47:52+01:00
Przyśpieszenie:20m na sekundę, a po 5 s osiągnie szybkość 100m na sekundę
2010-03-04T20:48:40+01:00
Przyspieszenie : 80m : 4 s =20

20 m/s * 5 = 100 m / s . po 5 sekundach /
1 3 1
2010-03-04T21:00:20+01:00
Dane:
t: 4 s
v: 80 m/s

Szukane:
a: ?

wzór.
m/s : s = 1/s= m/s <do potegi 2>

R.
80m/s : 4s= 320m


A na 100 m nie pamiętam za bardzo jak sie obl. Sorki
1 5 1