Matematyka klasa 6 :)

Rozwiąż zadania i podaj obliczenia

długośc krawedzi szescianu : 3 cm
pole powierzchni prostopadlościanu: .... (oblicz)
objętośc szescianu : ....(oblicz)

długośc krawedzi szescianu: 10cm
pole powierzchni prostopadlościanu: .... (oblicz)
objętośc szescianu : ....(oblicz)

długośc krawedzi szescianu:...(oblicz)
pole powierzchni prostopadlościanu: 24 dm2
objętośc szescianu : ....(oblicz)

długośc krawedzi szescianu:....(oblicz)
pole powierzchni prostopadlościanu: .... (oblicz)
objętośc szescianu : 125 m3


Dam na.j



2

Odpowiedzi

2010-03-04T20:42:04+01:00
1.Pole Sześcianu : 36 cm kwadratowych
Objętość: 27 cm sześciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:45:06+01:00
Długośc krawedzi szescianu : 3 cm
pole powierzchni prostopadlościanu: 3x3x6 = 54 cm2
objętośc szescianu : 3x3x3= 27cm3



długośc krawedzi szescianu: 10cm
pole powierzchni prostopadlościanu: 10x10x6 = 600 cm2
objętośc szescianu : 10x10x10 = 1000 cm3


długośc krawedzi szescianu: 24 : 6 = 4 -} coś sie pierwiastkuje i wychodzi 2cm
pole powierzchni prostopadlościanu: 24 dm2
objętośc szescianu : 2x2x2= 8 cm3

długośc krawedzi szescianu: 5 cm
pole powierzchni prostopadlościanu: 5x5x6 = 150 cm2
objętośc szescianu : 125 m3
3 4 3