Odpowiedzi

2010-03-04T20:43:38+01:00
(17,03-16,92)x0,5=0,11x0,5=0,055

1,4x(5,32-4,805)= 1,4x0,515=0,721
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:43:45+01:00
(17,03-16,92)x0,5=
1,89*0,5=
0,945

1,4x(5,32-4,805)=
1,4*0,515=
0,721

najpierw obliczasz to co w nawiasie, a potem ten wynik mnozysz z inna liczba :)

prosze!
2010-03-04T20:45:37+01:00
(17,03-16.92)x0,5=0,11x0,5=0,055
1,4x(5,32-4,805)=1,4x0,515=0,721