Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:48:28+01:00
Tajga;Świerk,sosna,modrzewie,wieczna zmarzlina,limby syberyjskie,tygrys syberyjski
Tundra;Renifer,woły piżmowe,brzoza,karłowate krzewy
1 5 1
2010-03-04T20:49:02+01:00
Tajga:
1.Świerk
2.limby syberyjskie
9.Sosny
11. Tygrys syberyjski
6. modrzewie
5.wieczna zmarzlina
Tundra:
2.mchy i porosty
3.brzoza
4.renifer
8 woły piżmowe
10. karłowate krzewy

100% gwarancji, że wszystko dobrze od ucznia klasy geo mat
Poproszę o naj bo na pewno dostaniesz 5 :)
1 3 1
2010-03-04T22:54:12+01:00
Tajga;
Świerk,
sosna,
modrzewie,
wieczna zmarzlina,
limby syberyjskie,
tygrys syberyjski
Tundra;
Renifer,
woły piżmowe,
brzoza,
karłowate krzewy