Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T14:34:29+02:00
Masa słoika - 0,2 × 0,65 = 0,13
masa słoika z miodem - 0,65 + 0,13 = 0,78

1) jeden słoik miodu ma masę 0,78kg

masa 12 słoików - 0,78 × 12 = 9,36kg

2) 12 słoików miodu ma masę 9,36kg
1 5 1
2009-10-21T14:36:26+02:00
0,65+0,2=0,85
odp.Jeden słoik miodu ma masę 0,85kg.

12×0,85=10,2
odp.12 słoików miodu ma masę 10,2


Chyba tak to powinno być;)Pozdrawiam
1 5 1