Odpowiedzi

2010-03-04T20:55:46+01:00
2Na + H2SO4 ----> Na2SO4 +H2
Na2O + H2SO4 ----> Na2SO4 + H2O
2NaOH + H2SO4 -----> Na2SO4 + 2H2O
2Na + CuSO4 -----> Na2SO4 + Cu

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:03:51+01:00
1. kwas+zasada=sól+woda
H2SO4+2NaOH=Na2SO4+2H2O
2. metal+kwas=sól+wodór
2Na+H2SO4=Na2SO4+H2
3. tlenek metalu+tlenek niemetalu=sól
Na2O+SO3=Na2SO4
4. tlenek metalu+kwas=sól+woda
Na2O+H2SO4=Na2SO4+H2O