Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:01:13+01:00
A) Pc= 2Pp + Pb Pp= 4*4= 16 Pb= 4(4*8)
Pc=2*16+128 Pb=4*32=128
Pc=32+128
Pc=160 [j²]

b) Pc= 2Pp + Pb Pp= a²√3/4 Pb= 3(3*7)
Pc= 2* 2¼ √3 +63 Pp= 3²√3/4 Pb= 3*21
Pc=8½√3+63 [j²] Pp=9/4 √3 Pb=63
Pp= 2¼ √3


c) Pc= 2Pp + Pb Pp= 6* (a²√3/4) Pb= 6(2*9)
Pc= 2*6√3 +108 Pp= 6*(4√3/4) Pb=6*18
Pc=12√3 +108 [j²] Pp= 6 √3 Pb=108
2010-03-04T21:02:20+01:00
A)Pc=2xPp+Pb
Pp=4x4=16 cm
Pb= 4x8x4= 128 cm
Pc=2x16+128
Pc=32+128= 160cm²
b)trójkątnego o krawędzi podstawy 3 i wysokości 7
Pc=2xPp+Pb
Pp=3x3=9 cm
Pb=3x7x3= 63 cm
Pc=2x9+63
Pc=13+63= 76cm²
c)sześciokątnego o krawędzi podstawy 2 i wysokości 9
Pc=2xPp+Pb
Pp= x cm
Pb= 2x9x6= 108 cm
Pc=2xX+108
Pc=2x+108=
Nie pamiętam wzoru na Pole sześciokąta, więc zrób tylko Pole Podstawy.